Ο ΠΕΡΣΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ,
ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ

Άνοιξε λογαριασμό με νίκη ο Τιγγιρίδης

Τους πρώτους του βαθμούς στο φετινό Παγκύπριο Πρωτάθλημα πήρε ο Κωνσταντίνος Τιγγιρίδης, κερδίζοντας το ανταγωνιστικό, άκρως θεαματικό και γρήγορο Ράλλυ Λάρνακας. Ο Τιγγιρίδης οδηγούσε για πρώτη φορά το καινούργιο του Mitsubishi Lancer Evo IX, έχοντας συνοδηγό τον Παναγιώτη Σιάλο. Άφησε δεύτερο τον Μιχάλη Ποσίδια ο οποίος έτρεχε με τον Φάνο Χριστοφή και Mitsubishi Lancer Evo IX. Με 61 βαθμούς ο Ποσίδιας είναι πρώτος στο πρωτάθλημα, 18β. μπροστά από
τον Πατρόκλου που εγκατέλειψε. Τρίτος ο Αντρέας Φιλίππου με τον Κώστα Κουρτέλλα στο Subaru Impreza N15, που επίσης πήρε τους πρώτους φετινούς βαθμούς. Πέντε ειδικές διαδρομές κέρδισε ο Τιγγιρίδης και άλλες τόσες ο Θωμά που αποχώρησε, ενώ είχε θέση γερές βάσεις νίκης.

Τέταρτος ο Σάββας Σάββα με τον Ανδρέα Παπανδρέου πλάι του στο μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VII. Επιτέθηκαν την Κυριακή και σκαρφάλωσαν στην κατάταξη, καθώς στην πρώτη μέρα βγήκαν εκτός δρόμου, έχασαν τρία λεπτά και έπεσε μέχρι δέκατοι. Στις δυο επόμενες θέσεις οι Αναστασίου και Παφίτης με Subaru Impreza. Τη δικίνητη κατηγορία κέρδισε ο Ζαχαρίας Μανώλη με Honda Civic, που προηγείται στο πρωτάθλημα. Δεύτερος στα 2WD ο Δώρος Κωνσταντίνου με Suzuki Swift. Από τα 33 που εκκίνησαν το Σάββατο, το πρωί της Κυριακής εκκίνησαν τα 22 ενώ τον αγώνα τερμάτισαν τα 15. Την Κυριακή μπήκαν στον αγώνα οι αρχάριοι Αντρέας και Παναγιώτης Ξενοφώντος (Seat Ibiza) και Πετρίδης/ Ανδρονίκου (Mitsubishi Lancer Evo VII), καθώς και το ιστορικό Nissan 240 RS με πλήρωμα τους Γιάλλουρο/ Χύτη. Οι πρώτοι δεν κατάφεραν να τερματίσουν.

Δραματική η δεύτερη μέρα

Δραματική η δεύτερη και τελευταία μέρα του Ράλλυ Λάρνακας. Ο Θωμά βρέθηκε εκτός ενώ φλέρταρε με την πρώτη φετινή νίκη, καθώς βρισκόταν 18.9 δεύτερα μπροστά από τον Τιγγιρίδη, τρεις ε.δ. πριν τον τερματισμό. Από λάθος υπολογισμό Θωμά/ Λοϊζίδης μπήκαν το μεσημέρι έντεκα λεπτά νωρίτερα στον χώρο ανασυγκρότησης με αποτέλεσμα να δεχτούν ποινή έντεκα λεπτών που τους έριχνε στην 9η θέση. Έτσι, προτίμησαν να παραδώσουν τις κάρτες και να αποχωρήσουν.

Το μεσημέρι της Κυριακής ήταν καταστροφικό για την Nicos Thomas Racing, καθώς στην απλή διαδρομή προς το σέρβις
αποχώρησε ο Ιορδάνης Χριστοφή, έχοντας πρόβλημα στην τροφοδοσία, συνέπεια κομμένου ιμάντα στον δύναμο του Mitsubishi Lancer Evo VI. Ο Χριστοφή κινήθηκε πάρα πολύ γρήγορα και βρισκόταν στην 4η θέση, παλεύοντας με τον Ποσίδια για την 3η. Πρόβλημα στο διαφορικό έθεσε το μεσημέρι της Κυριακής εκτός αγώνα τον Μαρίνο Πατρόκλου, νικητή του δεύτερου γύρου του πρωταθλήματος στην Πάφο. Ο Πατρόκλου, που έδινε μάχη για την 3η θέση, είχε πρόβλημα με την ανάρτηση του Mitsubishi Lancer Evo VI από το πρωί και εγκατέλειψε από διαφορικό, ενώ κινείτο συντηρητικά για να
επιστρέψει στο σέρβις. Το Σάββατο, ενώ ήταν στην 3η θέση, είχε εγκαταλείψει ο «Αχιλλέας» με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Ford Fiesta S2000, το οποίο πρώτη φορά εμφανιζόταν σε τοπικό αγώνα. Από την ίδια θέση είχε αποχωρήσει λίγο πριν ο Δώρος Λουκαΐδης

Η εξέλιξη του αγώνα

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα θεαματικός και ξεχώρισε για τις υψηλές ταχύτητες, ειδικά την πρώτη μέρα. Κερδίζοντας την Ε.Δ. 1 ο Κωνσταντίνος Τιγγιρίδης πέτυχε μέση ωριαία ταχύτητα 106χλμ/ώρα, επίδοση που είναι η ψηλότερη στο φετινό πρωτάθλημα και που δύσκολα θα σπάσει φέτος, καθώς η διαδρομή Κελλιά – Αραδίππου είναι ίσως η πιο γρήγορη στην Κύπρο. Ο Θωμά πήρε τις επόμενες πέντε ε.δ. (τρεις το Σάββατο, δυο την Κυριακή), εξασφαλίζοντας προβάδισμα νίκης, ωστόσο, το λάθος του κόστισε τον αγώνα. Ο Τιγγιρίδης κέρδισε την τρίτη ε.δ. του πρώτου loop και τις τρεις ε.δ. του δεύτερου loop, φτάνοντας τους πέντε ταχύτερους χρόνους σε ε.δ. – τόσες πρωτιές είχε και ο Θωμά.

Ο ανταγωνισμός στη Λάρνακα ήταν έντονος καθώς ήταν ίσως η πρώτη φορά την τελευταία τριετία που τόσοι πολλοί και γρήγοροι συνδυασμοί βρέθηκαν σε τοπικό αγώνα, καθώς οι 33 που πήραν εκκίνηση δημιούργησαν νέο φετινό ρεκόρ συμμετεχόντων. Η ξαφνική νεροποντή λίγο μετά την εκκίνηση έπαιξε τον δικό της ρόλο καθώς έριξαν κατακόρυφα τους
χρόνους στην Ε.Δ. 2 ενώ «φούσκωσαν» το ρυάκι λίγο έξω από την Αραδίππου, μέσα στο οποίο σταμάτησε το Σαββάτο ο αγώνας αρκετών πληρωμάτων. Μεγάλη μάχη έδωσαν οι Ποσίδιας και Πατρόκλου για την 3η θέση, μέχρι την εγκατάλειψη του δεύτερου. Πριν την εκκίνηση οι δυο μοιράζονταν την πρωτοπορία του πρωταθλήματος, έχοντας από 43 βαθμούς.

Το ενδιαφέρον του Δημάρχου

Την εκκίνηση είχε δώσει το μεσημέρι του Σαββάτου από τις Φοινικούδες ο Δήμαρχος Λάρνακας, κ. Ανδρέα Μωϋσέως, στην παρουσία εκατοντάδων φίλων του σπορ και τουριστών. Με το προσωπικό του ενδιαφέρον Ο κ. Μωϋσέως και ο Δήμος Λάρνακας παρείχαν κάθε δυνατή διευκόλυνση για την φιλοξενία και την άρτια διεξαγωγή του αγώνα. Τον αγώνα διοργάνωσε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου με τη χορηγία των ανταλλακτικών «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ», «ETEX» και «Α. ΨΑΛΤΗΣ & ΥΙΟΙ Λτδ», της εργοληπτικής «ΚΟΥΝΝΑ Λτδ» στην Αραδίππου, του Intercollege, του πρατηρίου ΕΚΟ του Παντελή Ποιητή στην Αθηένου και του Παύλου Παύλου,  Ισιώματα - Μπογιατίσματα αυτοκινήτων.

Επόμενος, τέταρτος γύρος του Παγκύπριου Πρωταθλήματος το Διεθνές Ράλλυ Πάφος, το τριήμερο 1-3 Ιουλίου. Ο αγώνας προσμετράει και στο Μεσανατολικό Πρωτάθλημα, ενώ ο συντελεστής για το τοπικό πρωτάθλημα είναι 1.5.

Πληροφορίες για τον αγώνα