ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΡΑΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

Θωμά και Λοϊζίδης νικητές του Ράλλυ Άδωνης

 

Νίκος Θωμά και Άγγελος Λοϊζίδης κατάφεραν να πάρουν την πρωτιά στον πρώτο αγώνα του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που διοργανώθηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου, το Σαββατοκύριακο 6-7 Φεβρουαρίου 2010, στο δάσος Πάφου. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε κανονικά το απόγευμα της Κυριακής, στην κεντρική πλατεία της Γεροσκήπου, παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν το Σάββατο, εντός της 2ης ειδικής διαδρομής, εξαιτίας συγκέντρωσης μελών της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, με στόχο τη διακοπή του αγώνα.

Συγκεκριμένα μπλόκαραν τη διαδρομή «Παναγιά», διαμαρτυρόμενοι κατά του ΚΟΑ και τις αποφάσεις που πήρε πρόσφατα για το άθλημα του αυτοκινήτου, με βάση τις οποίες αναγνωρίζεται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου να διοργανώνει τοπικά πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτου. Τελικά οι διαμαρτυρόμενοι απομακρύνθηκαν από την διαδρομή με παρέμβαση της αστυνομίας και το πρώτο σκέλος ολοκληρώθηκε με καθυστέρηση δύο ωρών, αφού ματαιώθηκαν όμως δύο εκ των τριών ειδικών διαδρομών της ημέρας.

Ο Νίκος Θωμά με αυτοκίνητο Mitsubishi Lancer Evo 9 και συνοδηγό τον Άγγελο Λοϊζίδη ήταν ο ταχύτερος στην μοναδική ειδική διαδρομή του Σαββάτου, με δεύτερους τους Σπύρο Παυλίδη/ Κρις Πάτερσον με Subaru Impreza και τρίτο τον Σάββα Σάββα με συνοδηγό τον Πάμπο Λαό. Αξίζει να σημειωθεί πως ο παγκοσμίου φήμης βρετανός συνοδηγός ήρθε στην Κύπρο μόνο και μόνο για να τρέξει στο Ράλλυ Άδωνης, στο πλευρό του Σπύρου Παυλίδη.

Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου ο αγώνας διεξήχθη χωρίς προβλήματα, υπό την έντονη παρουσία της αστυνομίας αλλά και των ομάδων ασφαλείας του αγώνα. Οι Θωμά/ Λοϊζίδης κατάφεραν να κερδίσουν τις δύο από τις τρεις ειδικές διαδρομές της ημέρας και να ανεβούν πρώτοι στη ράμπα τερματισμού, με δεύτερους τους Παυλίδη/ Πάτερσον (κέρδισαν τη δεύτερη διαδρομή της δεύτερης μέρας) και τρίτους τους Πατρόκλου/ Νίκου με αυτοκίνητο Mitsubishi Lancer Evo 6. Την δικίνητη κατηγορία κέρδισαν οι Παής/ «Ρόκις» με Opel Corsa GSi.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ