ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ –  ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ, ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΤΙΓΓΙΡΙΔΗΣ

Φινάλε – θρίλερ στο πρωτάθλημα ράλλυ

Στο κρεβάτι του πόνου βρήκε τον Κωνσταντίνο Τιγγιρίδη ο τίτλος του πρωταθλητή ράλλυ για το 2010, ο οποίος είναι ο δεύτερος στην καριέρα του. Ο λευκωσιάτης οδηγός είχε έξοδο, κτύπησε και πέρασε μερικές ώρες στο νοσοκομείο, με θλάση στα πλευρά. Ωστόσο, δεν έχασε το πρωτάθλημα, καθώς ο Νίκος Θωμά, ενώ ήταν αγκαλιά με τον τίτλο, αποχώρησε τρία χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της τελευταίας ειδικής διαδρομής του Ράλλυ Λευκωσίας, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo IX.

Μέσα σ’ όλα, ο Κώστας Ζήνωνος έγραψε την πρώτη του φετινή νίκη, με δεύτερο τον πρωταθλητή ταχύτητας Χρίστο Δημοσθένους και τρίτο τον Μιχάλη Ποσίδια, όλοι τους με Mitsubishi Lancer. Τέταρτος τερμάτισε ο Δώρος Λουκαΐδης, μισό λεπτό πίσω από τον Ποσίδια. Έφτασε τους 15.5 βαθμούς, όσους και ο Χάρης Κομοδρόμος, ο οποίος εγκατέλειψε στην 3η ε.δ. Ο αειθαλής Παφίτης οδηγός κατέλαβε τελικά την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, καθώς για να βρεθεί εκεί ο Λουκαΐδης θα έπρεπε τουλάχιστον να ανέβει στο πόντιουμ του Ράλλυ Λευκωσίας. Πάντως οι επιδόσεις του Λουκαΐδη κρίνονται ως πάρα πολύ καλές, καθώς ο πρώην οδηγός αγώνων πίστας ακολουθούσε για πρώτη φορά το πρωτάθλημα ράλλυ.

Ο έκτος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος ήταν συγκλονιστικός, με το στέμμα να αλλάζει χέρια τρεις φορές. Ο Θωμά, που έπρεπε να κερδίσει και ταυτόχρονα ο Τιγγιρίδης να τερματίσει πέμπτος ή πιο κάτω, πήρε την πρώτη ε.δ. ανοίγοντας διαφορά πέραν των 20 δευτερολέπτων. Όμως, στην 3η ε.δ. (η 2η ακυρώθηκε) έσπασε άξονα, με τον Τιγγιρίδη να φτάνει στο σέρβις παρκ έχοντας «αέρα» σχεδόν τριών λεπτών. Με τον τίτλο στο… τσεπάκι, ο Τιγγιρίδης σήκωσε το πόδι από το γκάζι, αλλά κάπου εκεί υπέπεσε στο μοιραίο λάθος, που είχε ως αποτέλεσμα το Mitsubishi Lancer να καταλήξει σε γκρεμό βάθους 7-8 μέτρων και ο ίδιος στο νοσοκομείο.

Ο Θωμά έπρεπε απλά να κερδίσει για να στεφθεί πρωταθλητής για δεύτερη συνεχή χρονιά. Πίεσε, ανέβηκε πρώτος και μπαίνοντας χαλαρός στην τελευταία ε.δ. έσπασε τον λεβιέ των ταχυτήτων, κάτι που προκάλεσε πρόβλημα στο κιβώτιο, το οποίο επέφερε την εγκατάλειψή του. «Τραγωδία», χαρακτήρισε την κατάταξη του αγώνα του ο περσινός πρωταθλητής, που ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει πώς ο τίτλος χάθηκε μέσα από τα χέρια του. Στο νοσοκομείο ο Τιγγιρίδης πληροφορήθηκε τα αποτελέσματα, που τον βρήκαν πρωταθλητή για δεύτερη φορά στην καριέρα του, με 39β. έναντι 33β. του Θωμά.

«Πιστεύω το δικαιούμασταν. Παλέψαμε σκληρά, κυνηγήσαμε τον τίτλο από τον πρώτο αγώνα», λέει ο πρωταθλητής του 2010, με τρεις νίκες φέτος, έναντι δυο του Θωμά. «Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα τον συνοδηγό μου, Παναγιώτη Σιάλο, αλλά και την οικογένεια μου που με ανέχεται. Επίσης, την ομάδα μου αλλά και όλους τους υπόλοιπους που κινήθηκαν γύρω από αυτήν, όλη τη χρονιά και τους χορηγούς», επισημαίνει ο Τιγγιρίδης, που ακόμα αναρρώνει. «Το πρωτάθλημα ήταν εξαιρετικά οργανωμένο γι αυτό και θέλω να ευχαριστήσω τον Κυπριακό Σύνδεσμο Αυτοκινήτου, αλλά και τα ΜΜΕ που υποστηρίζουν τις προσπάθειες μας».

 Την κατηγορία αυτοκινήτων με κίνηση στους δυο τροχούς κέρδισε ο Δώρος Θεοδώρου με Suzuki Vitara, με δεύτερο τον Γιώργο Παή (Opel Corsa). Εκκίνηση από το Δημαρχείο Λευκωσίας πήραν 26 πληρώματα από τα οποία τερμάτισαν τα 20. Με την ακύρωση της 2ης ε.δ. ο αγώνας κάλυψε συνολικά 157,63 χλμ από τα οποία τα 79,59 χλμ ήταν οι πέντε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας κινήθηκε στην περιοχή της Ασίνου, ενώ ο τερματισμός έγινε στο Δημαρχείο Λευκωσίας.

Με το Ράλλυ Λευκωσίας ολοκληρώθηκε το αγωνιστικό καλεντάρι του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου για το 2010.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ

ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ